Passar per alt la confiança digital té conseqüències en els resultats empresarials
21/09/2022

Un estudi realitzat per ISACA revela l’existència d’una bretxa en la confiança digital en les empreses que és necessari esmenar: encara que el 84% d’elles reconeix la seva importància, només una de cada deu compta amb personal dedicat a això.
Establir un clima de confiança en l’àmbit digital és un factor imprescindible i necessari per aconseguir una implantació efectiva de les tecnologies després de la transformació digital de les empreses. La confiança digital és un bé molt important i valuós que una companyia pot adquirir.
En aquest sentit, un estudi realitzat en l’àmbit europeu per la comunitat global, que ajuda a professionals i organitzacions a assolir els seus objectius en matèria de confiança digital, ISACA, mostra l’existència d’importants bretxes entre el que les empreses fan actualment i el que haurien de fer per a convertir-se en líders i guanyar-se la confiança dels clients en l’ecosistema digital.
ISACA defineix la confiança digital com la confiança en la integritat de les relacions, interaccions i transaccions entre proveïdors i usuaris dins d’un ecosistema digital associat. Es tracta d’un factor que influeix en les decisions dels consumidors i la resiliència de les empreses en un entorn dominat pel digital.
Obtingui les imatges en el següent enllaç:
https://pixabay.com/id/photos/jabat-tangan-tangan-laptop-memantau-4487081/
https://pixabay.com/id/photos/jabat-tangan-tangan-memantau-online-3962172/