Actualitat

La confiança, un factor totalment assentat en Internet

NOTÍCIES

27/07/2022

La revolució digital va portar amb si una sèrie d’incerteses i inseguretats que s’han anat resolent amb molta rapidesa, tant per a les empreses que busquen impulsar els seus models de negoci a través d’internet com per als usuaris que pretenen accedir a un catàleg pràcticament il·limitat de productes i serveis. De fet, la confiança s’ha convertit en un factor determinant en la xarxa, així com no deixa de guanyar terreny a escala internacional, i això es tradueix en un major potencial a l’hora d’impulsar el creixement econòmic.

D’una banda, les empreses no deixen d’augmentar la seva inversió en camps com la ciberseguretat, ja que a mesura que s’expandeix la digitalització i el món s’interconnecta, sorgeixen nous riscos. La idea central d’aquesta estratègia implica oferir un entorn segur al consumidor, que aconsegueix entaular una relació de fidelitat amb les companyies en línia que és molt difícil d’aconseguir fora de la xarxa.

Aquesta nova realitat afecta directament tant a les grans multinacionals tecnològiques com a les petites i les mitjanes empreses (PIMES), que inverteixen entre 500 i 800 euros mensuals en aquest camp segons les dades ofertes per l’Institut Nacional de Ciberseguretat (Incibe). Això sí, les eines per a combatre els possibles delictes informàtics cada vegada estan més desenvolupades i són totalment eficaços, alguna cosa que ha acabat guanyant-se la confiança de tots els usuaris.

Llegir la resta de la notícia en el seu web oficial